donderdag 5 mei 2011

Sophie

Ik heb een nichtje!
Mijn schoonzusje is bevallen van het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien
en ze heet Sophie.
Ik heb gelijk een kaartje gemaakt, natuurlijk met haar prachtige naam.


Het kaartje heeft aan de voorkant een venster. Zo ziet de kaart er geopend uit.


Het vintage plaatje dat ik heb gebruikt stond een tijd terug op een website. Die website bestaat nu niet meer dus voor de liefhebbers heb ik het hier geplaatst. Ik hoop dat jullie er ook iets heel moois mee maken.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje!
    En het kaartje is heel erg mooi.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje van harte gefeliciteerd met je nichtje het kaartje zal best wel in de smaak vallen gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen