zondag 8 mei 2011

Moederdag

Ik ben vandaag bij mijn beppe in friesland geweest. Het is vandaag niet alleen moederdag maar ze is ook jarig, maarliefst 88 is ze geworden.
Voor haar heb ik dit kaartje gmaakt. Omdat ik altijd erg veel tijd kan steken in het ontwerp van een kaartje en ik daar eigenlijk niet zo veel tijd voor had, heb ik dit kaartje gemaakt naar een voorbeeld in de Marianne Doe! Hij is wel wat anders geworden omdat ik de nieuwe malen nog niet heb.



Het vintage plaatje, het design papier en de stans zijn van Marianne design. De roosjes heb ik zelf gemaakt door een cirkel in een spiraal te knippen en dan op te rollen. Marianne design heeft deze als stans te koop en dat lijkt mij toch een aanrader. Het is namelijk heel erg lastig om de spiraal gelijkmatig te knippen, dan worden de roosjes toch het mooist.

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Monique. Heb zelf ook net een soortgelijk kaartje gemaakt.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hoor. Roosjes zijn ook erg mooi. Ik heb dat malletje van Marianne Design om roosjes te maken. Lukt wel, maar ze zijn wat klein. Nou ja, je kaartje ziet er wel goed uit!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje voor je oma erg leuk met het vintageplaatje gefeliciteerd met je oma,s verjaardag gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heya,

    Zat ff te neuzen toen ik je visitekaartje tegenkwam in mijn portemonnee. Ik vind vooral het kaartje wat je voor je nichtje hebt gemaak heel erg mooi!

    Impressive blog too.

    See you in school or at work...

    Daan

    BeantwoordenVerwijderen