zaterdag 5 maart 2011

Workshop time!!

Ik ben vandaag naar Paper&Pictures geweest en heb daar de workshop Spring cards & gifts gevolgd. Het was helemaal geweldig!!!
We hebben maar liefst 6 Projectjes gemaakt.

We begonnen gemakkelijk met clean en simpel kaartjes.
Ze zijn gemaakt van kant en klare kaartjes die we alleen nog maaar een beetje opgepimt hebben. De afdrukjes zijn ook lekker neutraal ingekleurd.



Als tweede project hebben we een kaartendoosje gemaakt. Het doosje is zo gemaakt dat het dekseltje over het doosje heenvalt. De kaarten met de envelopjes zijn kant en klaar.



Nog voor de lunch hebben we en derde projectje gemaakt en dat vind ik toch echt het schatje van de dag. Een klein vogelhuisje. Omdat pasen in aantocht is heb ik hem gevuld met paaseitjes.



De lunch was erg lekker. Er waren lekkere broodjes gemaakt. Natuurlijk heeft iedereen ook lekker de winkel afgestruint naar mooie spulletjes. Daar hadden we dus wel even de tijd voor nodig maar dat zat gelukkig wel goed.

Na de lunch begonnen we aan ons 4e project. Jawel een 'stiekeme doos'. Het lijkt een kaartje maar als je de voorkant van elkaar aftrekt heb je een doosje.
Ideaal voor een cadeaukaart.



Het vijfde project heb ik een klein beetje verkeerd gemaakt. Ik heb het verkeerd afgemeten en kwam er pas achter toen er ik mijn chocolaatjes in deed. Er horen namelijk 4 chocolatjes in te passen. Ik vind hem alsnog erg leuk geworden, en dat 4e chocolaatje is ook goed terecht gekomen hoor!



Het laatste project is een klein notitieboekje.
Ik heb de voorkant een beetje anders gemaakt dan het voorbeeld. Zo vind ik hem zelf mooier. Aan de binnenkant zit een pocket.



Zoals jullie zien heb ik een erg productieve maar vooral ook een erg leuke dag gehad. Daar wil ik bij deze dan ook iedereen voor bedanken. en tot de volgende keer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten