zondag 13 maart 2011

Kerstkaart nummer een!

Ja ja, ik ben weer begonnen! Ik had er gewoon zin in, dus de eerste kerstkaart van het jaar heb ik gemaakt. Dit is hem geworden. Ik heb de foto s'avonds met een flitser gemaakt dus de kleuren zijn niet optimaal.

Ik heb papier gebruikt van BoBunny's Midnight frost collectie, de sneeuwsterren zijn van Marianne Design en de brads van My Minds Eye. De stempel is natuurlijk van Magnolia.
Deze heb ik gekocht in een winkel in Rheden, Cute Stamps and Cards. Echt een erg leuke winkel en de eigenaresse wil je ook graag helpen.
Ik was voor de eerste keer in deze winkel maar toch heeft ze me een stempel uit haar eigen collectie verkocht! Dat noem ik nu service, hier ga ik zeker vaker komen.
Eigenlijk een beetje gevaarlijk want deze winkel zit zo dicht bij mij dat gaat natuurlijk weer geld kosten. Ze hebben ook een webwinkel als je op de link klikt word je direct doorgestuurd
http://www.cutestampsandcards.nl/

1 opmerking:

  1. Hoi Monique,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Ennuh... niet overlopen he! :)

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen