dinsdag 5 april 2011

Een beterschaps kaartje

Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel van Tina Wenke van Stampavie. Het papier komt van een blok dat ik gekocht heb bij de Pipoos. Het blok heet Spring Feast, en is van First Edition Paper. Echt heel erg mooi papier de blokken zijn er in verschillende maten, ze hebben ook verschillende stijlen. Echt supper. De hoekjes heb ik gemaakt met een hoekpons van Martha Stewart.

Ik had geen paarse bloemtjes maar dat staan natuurlijk wel erg leuk. Ik heb daarom witte bloemetjes gekleurd met disstress inkt. Gewoon een drupje inkt mengen met een beetje water en vervolgens op de bloemetjes sproeien. Ik gebruik daarvoor de Mini Mister. Ik heb er ook nog een beetje Glimmermist overheen gedaan. Dat past goed bij de glitterende achter grond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten