donderdag 3 februari 2011

Baby boek

Een collega van mijn vader krijgt een kleinkind. Om hem daar mee te feliciteren heeft mijn oma weer een paar sokjes gebreidt. Deze heb ik deze keer niet in een kinderwagentje gedaan maar in een boek, ja weer een ik weet het maar ik vind ze gewoon zo leuk.



Om de verrassing niet meteen prijs te geven heb ik er een soort van omslagpagina in gemaakt zoals je ze ook in een echt boek aantreft.



Ik heb er tevens een boekenlegger bij gemaakt. Dit zijn gewoon twee dezelfde vormen nestabilities op elkaar geplakt met een stuk lint er tussen. Aan de boven kant heb ik hetzelfde gedaan alleen hier met een kleinere maat. Dit kleine 'bedeltje' hangt uit het boek als je hem sluit.



Ik heb zelf een harde kaft gemaakt met chipbord en stof voor de kaft maar voor het bladzijde effect heb ik hier een link naar een blog met een duidelijke werk omschijving

http://tina46magnolia.blogspot.com/2010/12/ws-buchkarte.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten